Käytä jäsenkorttia ja hyödynnä etusi
Palvelu sisältää:
- Alennuksia ja muita etuja yrityksen liiketoimintaan tai vapaa-aikaan SKALin yhteistyöjäseniltä
- Edut saa käyttöön näyttämällä jäsenkorttia ja mobiilijäsenkorttia
Hyödyt SKAL-jäsenille
SKALin jäsenetuliikkeet on kategorisoitu seuraaviin ryhmiin: kalusto, koulutus, navigointi, pukeutuminen, yrittäjäpalvelut ja vapaa-aika. Edut ovat selattavissa myös mobiilijäsenkortissa.
Oletko hukannut jäsenkorttisi tai tarvitseeko yrityksesi lisää kortteja?
Ole yhteydessä jäsenrekisteriin niin laitetaan asia kuntoon: jasenrekisteri@skal.fi tai puh. 09 478 999
Näin käytät SKAL-mobiilijäsenkorttia
Mobiilijäsenkortilta löytyvät ajankohtaiset tiedot jäseneduista ja jäsenyyksistäsi. Mobiilijäsenkortin voi ladata Android, Apple iOS ja Windows -mobiililaitteisiin. Voit antaa mobiilijäsenkortin käyttöön myös henkilökunnallesi. Se toimii älypuhelimella ja tabletilla.
Mobiilijäsenkortti käyttöön:
- Lataa maksuton mobiilijäsenkortti sovelluskaupasta. Hakusana on SKAL.
- Kirjaudu käyttäjäksi kirjoittamalla kenttiin yrityksesi jäsennumero, sukunimesi ja oma syntymäaikasi.
- Paina kirjaudu.
- Rekisteröitymissivu aukeaa. Kirjoita etunimesi ja anna puhelinnumerosi. Kirjoita vielä sähköpostiosoitteesi.
- Valitse alasvetovalikosta roolisi yrityksessä.
- Paina lähetä tiedot.
- Saat hetken kuluttua tekstiviestin, joka sisältää vahvistuskoodin. Ota viisinumeroinen luku talteen ja kirjoita se kohtaan rekisteröityminen.
- Paina lopuksi Kirjaudu.
- Kerro mielipiteesi ja anna kehitysehdotuksesi mobiilijäsenkortista atk-tuki@skal.fi. Lisätietoja puh. 09 478 999.
- Ongelmatilanteissa apua kannattaa kysyä ensisijaisesti sähköpostilla atk-tuki@skal.fi.
Usein kysyttyä mobiilijäsenkortista
Millaiseen puhelimeen mobiilijäsenkortin voi ladata?
– SKALin mobiilijäsenkortti toimii iOS, Android ja Windows Phone älypuhelimissa.
Minulla ei ole älypuhelinta. Mitä tehdä?
– Käytä perinteistä muovista jäsenkorttia.
Latasin SKAL-kortin sovelluskaupasta, mutta sovellus kysyy vahvistuskoodia, jota en ole saanut?
– Jos et ole saanut paluuviestinä vahvistuskoodia, saat sen tilattua uudelleen painamalla Lähetä koodi uudelleen -nappia.
Toimiiko mobiilikortti ilman verkkoyhteyttä?
– Ei toimi.
Olen vaihtanut puhelimen. Miten saan mobiilikorttini siirrettyä uuteen puhelimeen?
– Hae kortti uudelleen puhelimesi sovelluskaupasta ja rekisteröidy.
Lisätietoa jäseneduista
Arto Kämppi
Järjestöjohtaja